måndag 7 mars 2016

Nu kommer vintern :)

Jajjemen, bättre sent än aldrig. Men vi får väl se hur länge vi får avnjuta det vita guldet denna gång. Risken är att jag inte kommer hinna bli kvitt flunsan innan våren åter gör sig hörd. Men just nu kan jag sitta och njuta av den vita fina faunan från fönstret. Jobbade under helgen och på lördag intogs min kropp av ovälkomna gäster. Och dessa gäster stökande inte bara till det utan de lyckades penetrera mitt immunförsvar så att det kapitulerade. Vilket innebär att jag nu kämpar mot feber, snor och hosta.

Men att komma hem och få stoppa näsan ner till mina söta valpisar, gör att jag fort glömmer inkräktarna, och njuter av skönheterna.

Vi har också besök på pensionatet av charmiga Burton, en ljuvlig Norfolkterrier.
Och våra snödressar har faktiskt blivit ganska populära vilket är glädjande. och att vi även får lite special önskemål är också kul, blir faktiskt snyggt med svarta ben.

Ha nu en fin måndag, själv skall jag nu bekämpa inkräktare :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar