torsdag 9 juli 2015

Hundens dag Mastdunga!

Årets garanterat varmaste dag, spenderades i gott sällskap i Hökerum. Då jag är reducerad i min högra hand fick jag god hjälp. Var också invigning av mitt fina tält, Och det var verkligen en kontrast emot alla andra.
Nu laddar jag batterierna till Sunne jaktmässa, så jag hoppas att jag träffar så många som möjligt där.
Vårt fina hägn levererar också, haft trevliga fyrbenta besökare och fler blir det.

Har också varit på återbesök hos läkaren, och jag har inte skött mej... Nu har jag fått strama order om vad som gäller. Och vad som kan komma hända, trots att jag haft gips skena, har jag lyckats jobba på som innan, ingen förbättring fanns att upptäcka. SUCK. Detta är super jobbigt, små vardagliga ting som går per automatik måste jag ta hjälp med. Bära matkasse, plocka ur diskmaskin ect. Skulle behöva en assistent som kunde läsa mina tankar 24/7, jag har ju myror i brallan och när nått skall göras skall det ske omgående....PUST.

Nog om detta nu bjuder jag på en bild kavalkad.

Min nya håll handen i ro...

Monter i Mastdunga

Det gula inslaget är Margården som delade min monter.

Mitt otroligt snygga monter tält

Nedan kommer bilder från nöjda kunder, Den bästa kommentaren vilka härliga västar inte hårda och plastiga. Och det är vitsen med våra västar, dessa skall visa vart hunden befinner sig utan att vara tät och störa rörelser.
Först ett gäng fina Bracco's som kommer synas på tävlingar framöver, SEUCH har givetvis våra svenska färger.

Sedan har vi tre norska ES som självklart visar vilket land de representerar, en av dessa ES damer kommer snart få valpar. Och jag räknar med att de blir lika duktiga som sina föräldrar.







Ha nu en fin dag i regnet, själv skall jag och Akira trotsa vädret med en träningstur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar