fredag 24 juli 2015

Härliga sommar

Oj oj oj vad det händer mycket. Beklagar att jag inte skrivit på länge, men tiden räcker inte till tyvärr.
Men en liten kort resumé, vårt pensionat är populärt vilket gläder mej. Vi har träningar och så rullar det in beställningar på vår populära produkter. Det är otroligt kul, nu har jag tyvärr inte hunnit med riktigt då jag varit gipsad och nu har en skena, men börjar komma i kapp. Nästa helg är det Sunne Jaktmässa, och gissa om jag längtar.

Men det har inte bara varit pyssel, utan jag har även hunnit med lite nöjen. Var hos goda vänner och njöt en skärgårdskryss med god mat och dryck, aldrig fel med roliga utflykter i trevligt sällskap.

Sedan har jag även lite produktnyheter, Handgjorda knivar och lite nya roliga halsband.

Nu bjuder jag på lite bilder. Ha en underbar fredag.


Vy över Göteborgs skärgård

Invigning av Locks rike

AvalonianS fina knivar
 
AvalonianS stöttar Pride

Fina Elis pensionat gäst

Avalonian's Blika från Fauske pensionat gäst

Vackra Jolene Bracco på fågelträning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar