måndag 11 augusti 2014

En storslagen helg

Allt som jag kämpat för under året har på en helg gett utdelning. I torsdags åkte jag upp till Rottneros Park för att påbörja vårt monterbyggande. Vi kan säga som så att vi skiljde oss från massorna med vårt färgglada tält och våra fina produkter.
Helgen var otroligt givande och det roligaste av allt var genomslaget på AvalonianS produkter, var många jägare som blev överförtjusta i våra färgglada västar. Som är tysta och andas. Och även preparatet Fitdog som Margårdens tagit in från Finland. Vårt samarbete har verkligen varit vinstrikt och vi knöt riktigt bra kontakter som kan innebära spännande fortsättning i vårt företagande.
AvalonianS färgglada sortiment

Hela vårt gemensamma utbud
Vi hade förmånen att bli sponsrade av Operose så vi hade matchande lila byxor och vi fick ett otroligt gensvar på deras produkter. Dessa sköna kläder kommer nu att finnas för beskådning på Långtora hund och sport som också är återförsäljare för AvalonianS västar.

Gun visar upp Operose
Efter två dagar mässande var vi väl värda att fira med Champange och en trevlig konsert med Brolle och Andreas Johnsson. Söndags morgonen var välförtjänt seg.

Men bara att ladda om och framförallt svida om från fest till jobb. Mötte upp Gun i Karlstad och vi styrde kosan mot Örebro, där vi skulle ha en liten röd/vit samling med syskon tre från varje kull möttes.
Vi hade en härlig eftermiddag med bad och roligheter. Är så kul att träffa andra och få chans att bygga på den enorma verktygslåda inom hund som jag bygger upp efter hand. Och som jag sagt tidigare ju mer jag lär ju mindre vet jag. Och det är det som gör hundägandet roligt.

Denise och Railey, Agneta med Always Happy, Gun med Annie get your gun och Rodney, Agnetas Roxette, och Angel-Eye
I morgon åker jag ner till slätten igen, och jag börjar även nedräkningen för snart vänder jag fokus och riktar in mej på vingslag och högre luft och förhoppningsvis lite kyligare nätter.

Ha nu en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar