tisdag 11 februari 2014

Lite stiltje!

Har känt mej lite risig en stund, men inte så konstigt men tanke på vinterkräksjuka odyligt som har fluorerat runt mej. Nu drabbas jag inte själv av eländet, men har ändå känt mej illamående matt och urlag. Igår var jag iväg och tränade på fm, och då insåg jag att jag inte var på topp. Värmer upp med lite cykel och så även igår, gick super bra. Körde sedan på mitt program, gick även det bra, avslutar med cykel gick inte så bra. Efter 7,5 minut la kroppen totalt av. det svartnade för ögonen och allt blod försvann från huvudet. Stapplade in i omklädningsrummet och bara satt... Usch ingen trevlig känsla.
Jag är lite av en tävlingsmänniska, och måste sätta rekord varje gång. Blev inget igår, men jag hann med 9 km cykel på 14 min och 4,6 km på 7,5 minuter. Hade jag inte dippat hade jag fixat förra veckans bästa med 17 km på 28 min!
Var riktigt besviken på att kraften tog slut, så igår kväll tog jag en power walk på drygt 6 km kändes rätt ok. Men har en bit innan jag toppat formen. Sedan har jag även avbokat tjejvasan, dels håller inte mitt knä ännu och sedan har vädergudarna inte gett tillfälle till träning. Men som tur är kommer det fler år och fler chanser, känns jäkligt surt.
Samtidigt är inte jag den som sitter inne när allt hopp är ute :)

I morgon går färden söderut igen, skall bli super kul och ännu roligare är att jag får med lite extra jobb hem.

Men nu skall jag ta ett pass i soffan och kolla lite OS!

Ha nu en super fin tisdag, bjuder på en låt av Dregen med en text som är full av verklighetens absurditeter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar