fredag 21 februari 2014

Lagom motiverad!

Har sovit brutalt illa under natten, känt mej både ledsen och förbannad! Men så är det ibland, nu väntar jag snart besök av goa A, Eskil som skall trimmas lite för han skall på sin första utställning. Även matte skall få lite trim ;) är så kul med valpköpare som faktiskt vill utveckla sina valpar till hundar.

JE som varit i Kiruna på jobb har passat på att spionera på En-Aiki :) Och utlåtandet var mer än godkänt! Hon har blivit en super fin tjej, är en älskad familjemedlem och följsam. Bådar gott inför framtiden, lär nog bli nån ripa fälld för henne :)

I eftermiddag styr jag kosan mot Jägartorpet i Storfors, där vi fram till lördag kommer utbyta kunskap och idéer. Hundsektionen för Jägareförbundet Värmland samt studiefrämjandet! Det som är lite spännande är de nya kurserna för eftersök! Vi har ju inte bara klövvilt utan även rovvilt som det kommer behövas eftersök på. Hur kan vi på bästa sätt utbilda våra hundar/ägare till den uppgiften? Nåja vi får se vad kloka huvuden kan få ihop :)

Var inne och köpte fågelmat igår, och svängde förbi Lidl. De sålde super fina träningskläder så visst passade jag på att handla, kommer ju en sommar snart och då funkar ju inte långkalsongerna :)
Lidl tekniska strumpor och trosor är suveräna så jag är säker på att jag kommer bli lika nöjd med linnen, byxor och t-shirt.

Ha en utvilad dag, bjuder på en bild av mitt impulsköp!

Färgerna är verkligen lysande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar