måndag 5 augusti 2013

Glädje utan gränser!

Idag var min första dag på jobb sedan min operation den 14 juni!
Och gissa om det var kul att komma tillbaka, och om våra goa grabbar och tjej var glada över att jag kom tillbaka. Blev kramkalas och mycket prat och bud :)
Tänk att det kan vara så roligt att vara uppskattad, och vilken energiboost jag fått.

Efter jobbet har jag pysslat om fasanerna lite, fått satt upp lite som fattas i voljären och fixat en torr fin matplats. Nu börjar våra fågel inhägnader ta form och vi kommer i anslutning till denna voljären även kunna ha kycklingar och utöka om vi känner att behovet finns.
Nu har vi tre olika voljärer med tre olika fåglar, duvor, rapphöns och fasaner!
Träningsmöjligheterna ökar för varje år och det känns kul att de som kommer till oss trivs och tycker de får med sig lite kunskap och erfarenhet på köpet :)

Idag på 10:de dygnet har valparna öppnat sina ögon, måste säga att denna kullen är rejält försigkomna, det går lite för fort :)

Ha nu en fin kväll, bjuder på ett par bilder från vår fasanvoljär.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar