torsdag 20 juni 2013

Ibland önskar jag

Att någon annan kunde ta över min otur!!!
Var ju ner och gjorde min operation förra fredagen, och eftersom jag gjort andra operationer vet jag att det är viktigt med att röra sig. Men igår kände jag att nu får det vara nog, har bitit ihop och kört mina program och jag har gått och känner att den opererade leden vill mer än resten av benet. Av en slump ringde en mycket god vän som också besitter mycket goda kunskaper i hälsa. Fick tipset om att ringa till opererande läkare, sagt och gjort! Idag har jag pratat med min läkaren och jag har av stasen fått muskelskador :( dessa tar längre tid att läka beroende på hur grava....Om det inte lättar skall jag tillbaka till Göteborg, och jag kan nog även räkna med en längre sjukskrivning!

Är super ledsen för detta innebär att min träning kommer att förskjutas ytterligare, lovar att även om vi kommer ha en fantastisk helg så är jag ledsen mycket ledsen :(

Men det är bara att ta nya tag även om det känns lite svart just nu!

Ha en fin dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar