lördag 30 mars 2013

Pyssel

Här hemma pysslar vi på, övervåningen på kursboendet är nu utrensat och nu skall det börja snickras. Har idag även ägnat lite tid uppe i min syhörna, får gjort en del när jag är ledig från jobb. Sedan har nog min näsa blivit lite kall för den bara läcker och nyser. Vi har avnjutit en super god middag, och nu blir det snart lite slappande framför dumburken. Skall bjuda familjen på en god påsk kaka som jag bakat, idag tar jag en vilodag från träning. I morgon blir det endera skidor eller rodd.

Idag har även de hundar som skall med till Danmark fått sig lite puts, de skall ju vara fina även om det är jakt vi skall iväg på. Akira tyckte nog att det var rätt skönt att bli pysslad med, hon har varit som ett frimärke efter mej hela dagen. Är hennes sätt att visa tacksamhet på :)

Ha nu en fin påskafton, bjuder på ett alster från idag.

Lite tossor som snart skall pryda en hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar