tisdag 6 december 2011

God morgon!

Och vilken morgon! I går kväll började det singla ner det vita guldet som vi väntat på. Inte för att vi fick mycket men det skymtar lite vitt på backen, och det gör så otroligt mycket. Humöret blir genast på topp, och framförallt jag slipper allt grus och lera som hundarna drar in. Men det finns även nackdelar... Och de skulle jag vilja beskriva som brunsorbe, kan inte för mitt liv begripa varför frusen bajs skall vara så attraktivt..

Igår hade vi en trevligt besök av en annan uppfödare, hon kom och snusande lite valp doft. Och sedan fikade vi och tittrade och tjattrade, är så kul när vi uppfödare träffas och ha trevligt. Är faktiskt så att de flesta av oss jobbar mot samma mål, och vilka är då det bästa forumet att bolla ideer med jo andra uppfödare. Jag uppskattar iaf att kunna sitta och prata utan att det skall vara en massa hyss hyss, ryggdunk eller skitprat. Jag är nog lite naiv men jag tror vi kommer mycker längre på att prata öppet och hjälpa varandra än att stjälpa varandra. 
Ha nu en hjälpsam dag, nu var det längesedan men här kommer en låt. Detta är ytterligare en gammal gooding :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar