fredag 3 december 2010

Funderingar

Har sovit riktigt gott i natt, jag har en känsla av ro i kroppen. Kanske beror på att jag börjar sakta börjar komma ur socker abstinensen, sedan förra veckan har det gett ett resultat på nästan 4 kg. Just nu sitter jag och slö surfar, har varit på benen tidigt och hunnit skura badrummet och damsugit och skurat golven på nervåningen.

Idag har vi perfekt väder lite snöfall (lite mer skulle inte skada) och -8, när jag var mycket yngre fick jag på vintertid köldeksem. Och tydligen tål jag inte längre långvarig kyla, har på nytt fått eksem i mitt ansikte och händer. Tur att man inte är ung och utseendefixerad, för det ser som sagt inte klokt ut.

Ha en klok fredag, bjuder på ett citat av Angela Carter " Hon såg ut som en miljon dollar, det måste jag erkänna, även om det var i begagnade sedlar." och en ego bild på mej själv :)

2 kommentarer:

  1. Vad skoj med resultatet! Härligt! Här snöar det lite lätt också så mot kvällningen blir det nog en liten ridtur :-) Hej svejs!

    SvaraRadera
  2. Tack, ja varje gram är guld värt :) Finns inget som slår en ridtur i nysnö. Tjolahopp

    SvaraRadera